Sunday, 28 March 2010

Cigdem Hicran Yorgancioglu - PARADIGM MODULES

http://www.izlesene.com/video/4-agustos-cigdem-yorgancioglu/3891811

CHI LANGE CHALLENGE 360  NARRATIVE DESCRIPTIONS, JUSTIFICATIONS,

 

CHI refers to name “CIGDEM” who prepares the modules.  Pronouced “CHIdam”

Lange means flannel blanket. “almost YORGAN in Turkish language. Attribution to her Surname YORGANCIOGLU..

 

LANGE also a word, a mix between lane and change. usually happens when changing lanes or when lanes suddenly change without one noticing soon enough. It is potentially dangerous when one langes.

Şerit ve değiştirmek kelimelerinden türemiştir. genellikle şerit değiştirirken veya şeritler, yeterince erken fark edilmeden aniden değiştiğinde olur. Birinin yalpalaması potansiyel olarak tehlikelidir.

 

 

PRIMARY ASSUMPTION /TEMEL VARSAYIM

 

NEVER say  NEVER --KEEP YOUR SUSPICIOUS MIND AWAKE

Always think  Before you  enter  a Confined Space:    ALWAYS KEEP YOUR DOUBTS

kapalı bir alana girmeden önce her zaman düşünün: ŞÜPHELERİNİZİ DAİMA KORUYUN

THINK OUT OF BOX -

“Reasoning Resillience,Respect,Values,Dynamism,Contingency,Doubt,Chaotic Logical Order,Fuzzy Logic  and Challenging” are the key words in understanding the philosophy of the Chi Lange Challenge 360 Paradigm shifts module by Cigdem Yorgancioglu .

 

 

 

PROBABILITIES &INFINITY AND CONNOTATION ASSOCIATION

İHTİMALLER SONSUZDUR ÖNEMLİ OLAN BAĞLAMDIR.

 

What is expected from a training is that it is presented to the addressee in a clear and concise way in a fictional form. If the unity of human mind and emotions is taken into consideration, there are essentially endless possibilities between causes and effects for finding the truth and the state of matters, ultimately minimizing risks, or in other words, "mitigation of risks".

Bir eğitimden beklenen açık ve net bir şekilde maddeler halinde bir kurgu içinde muhatabına sunulmasıdır. Şayet insan zihninin ve duyguların birlikteliği ele alındığında;gerçeğin bulunması ve meselelrin hali için , en nihayetinde risklerin  en aza indirgemesi ya da başka bir deyişle  “risklerin mitigasyonu” noktasında sebepler ve sonuçlar arasında  esasesn sonsuz ihtimal vardır .

COMPASS AND BINOCULARS-VISION

COMPASS AND binoculars: First of all, two instruments that a sailor needs are compass and binoculars.

PUSULA VE DÜRBÜN : Herşeyden önce bir denizcinin ihtiyacı olan iki enstrüman pusula ve dürbündür.

 

SHARPNESS SETTINGS CLARITY ADJUSTMENT

 

SHARPNESS SETTINGS CLARITY ADJUSTMENT

Required for binocular sharpness adjustment.

The basic approach of this training is to read the points that will create a feeling of openness between "what is said" and what was actually meant in every spoken word and every gesture, on the basis of human states without being a "reader of intent"or "intentreader"

 

NETLİK AYARI : Dürbün netlik  ayarı için gereklidir.

Her söylenen sözcük , her mimik içindeki söylenen ile söylenilmek arasında makas açık hissi oluşturacak noktaları ;niyet okuyuculuğu yapmadan  insanın halleri temeli üzerinden okuma inceliğidir bu eğitimin temel yaklaşımı .

 

Also it has  some mutual rhetoric with BBS .Behaviour-based safety (BBS) is the “application of science of behaviour change to real world problems”. BBS “focuses on what people do, analyzes why they do it, and then applies a research-supported intervention strategy to improve what people do

 

Davranış Odaklı Emniyet  (DOE --(İng:BBS), “davranış değişikliği biliminin gerçek dünya sorunlarına uygulanmasıdır”. BBS “insanların ne yaptığına odaklanır, neden yaptıklarını analiz eder ve ardından insanların yaptıklarını iyileştirmek için araştırma destekli bir müdahale stratejisi uygular.Bu bağlamda gerek retorik  gerekse bazı yöntemler açısından DOE ile de benzer söylemlerde kesiştikleri noktalar vardır.

 

Yalancı paradoksu(Liar paradox) sorunu, doğruluk ve yanlışlık hakkındaki yaygın inançların aslında bir çelişkiye yol açtığını göstermesidir.

 

 

EVIDENCE-BASED SCIENCE IS AT THE FIRST VALUE:

 In this sense, it approaches any event/phenomenon without disregarding internationally accepted values and scientific data, findings, and the effort behind peer-reviewed journals, country government reports, master's and doctoral theses, and the reputation of the outputs. This is the s approach to human emotion and mind map in each situation from a human-oriented perspective.(in terms of “uniqueness” and thinking  “out of the box”)

 

It is determined to seek "authentic" ways to eliminate the illusions of positive or negative experiences that the person has had. "Uniqueness" is the valuable key to the approach.

In this sense, it has very similar elements to the "Design Thinking" perspective.

 

EN ÖNDE KANITA DAYALI BİLİM VARDIR : Bu anlamda,herhangi bir olaya/olguya  uluslararası kabul görmüş , değerler ve bilimsel veriler ,bulgular yok sayılmaksızın, hakemli dergilerin, ülke hükümet raporlarının , yüksek lisans ve doktora tezlerinin arkasındaki emeği ve çıktıların itibarını indirgemeksizin yaklaşır.  İnsan duygu ve zihin işleyiş biçim ve durumlarına, “Benzersizlik" ve “ezbersizlik” temelli insan odaklı her bakış açısına  yaklaşımı da böyledir.


DATA ANALYZE PRECURSORS.

The Chi Lange Challenge 360 ​​Approach does not attempt to analyze the collected data. The analysis made between the questions and the lines are aimed at presenting different perspectives on data analysis. In this sense, the output of the CLC360 approach is data analysis precursors.

 

VERİ ANALİZİ ÖNCÜLLERİ

Chi Lange Challenge 360 ​​Yaklaşımı, toplanan verileri analiz etmeye çalışmaz.Böyle bir iddiası yoktur. Sorular ve satırlar arasında yapılan analizler, veri analizine farklı bakış açıları sunmayı amaçlamaktadır.Bu anlamda CLC360 yaklaşımı çalışmaların çıktısı veri analizi öncülleridir.

 

 

 

360 DEGREE RISK BEHAVIORS AND APPROACH

 

360 DEGREE RISK BEHAVIORS AND APPROACH: Thus, it shows how many different ways one can approach any event, phenomenon, risky situation, undesirable event, accident, or near miss with "human behavior-oriented" or "Behavior-Based Safety" approaches. In this way, this training also inspires for the effective  "risk mitigation" by challenging assumptions,prejudices and biases

 

360 DERECE RISK DAVRANIŞLARI VE YAKLAŞIMI  : Böylelikle  herhangi bir olay ,olgu , riskli durum, istenmeyen olay , kaza, ya da ramak kalma benzeri hadiselere “insan davranış odaklı” ya da “Davranış Odaklı Emniyet” yaklaşımlarıyla  kaç farklı şekilde yaklaşılabileceği ve bu sayede riskin varsayımlara ,önyargılara meydan okunarak en aza indirilmesinin önünün nasıl açılacağı konusunda ilham vermektir bu eğitimin temel gayesi . 

 

 

360 SOUNDS LIKE “ZERO point” .   BUT IT IS NOT “COME UP DRY CASE”

360 DERECE O noktası olsa bile  “SIFIRA SIFIR ELDE VAR SIFIR”DEMEK  DEĞİLDİR.

  Sonuç olarak ; alıştığınız tarzın dışında biraz tsunami , dalga fırtına ve heyecan var bu 360 derece yaklaşım üzerine temellendirilmiş eğitimde Sizi temin ederiz ki bu çalkantılı yolculukta mideniz seyir boyunca size hiç sorun çıkarmayacak. Bu nedenle genel bakış açısı 360 derece yaklaşım üzerine temellendirilmiştir.

Unutmayalım ki   “Dalgasız ,durgun denizler, usta ve yetenekli denizciler yetiştirmez”

 

Bu eğitim modülü ve modülleri gerçeğin önüne istemli ya da istemsiz olarak sözcüklerin ya da soruların içine çekilmiş  perdeleri aralamak, gereğinde tamamıyla kaldırmak içindir.

 

 

 

 

Chi Lange Challenge 360 Modules are the guideliness of Leader.

 

 

SECONDARY OBJECTIVE / SIDE OBJECTIVE

SECONDARY OBJECTIVE / SIDE OBJECTIVE: In addition to the didactic inspiration that is intended to be presented to the participant by transferring the main content of this training method, this training method; 360 degrees and multi-layered "conscious clutter" in the universe in accordance with the chaos order-chaos order logic in the form of order and clutter in the neurons of the human brain. CHI-LANGE CHALLENGE with PARADIGM SHIFTS (CHI-FT) – PARADIGM-CHIEF.

 

CHI-LANGE CHALLENGE360 with PARADIGM SHIFTS – Miss.PARADIGM-CHIEF.CigdemYorgancioglu

 

 

İKİNCİL AMAÇ /YAN AMAÇ : Bu eğitim metodunun ,eğitim ana içeriğinin aktarılmasıyla katılımcısına sunulmak istenen öğretici ilhamın yanında ;360 derece ve çok katmanlı şekilde  “bilinçli dağınıklıkla” evrendeki kaos düzen-kaos düzen mantığına uygun halde  bir düzen bir de dağınıklık yaratma şeklinde insan beyninin nöronların aktivitesi dalgalandırıp nöronları ateşleyerek hedefe yaklaşmayı öngörerek yapılandırılmış yaklaşımıyla,  sorulara sorunlara çözüm, evrensel etik  ve insan odaklı yeni yaklaşımlarla çeşitli  bakış açısı öneren çalışmaların da önünü açmaktır .ÇiğdemYorgancıoğlu kendi ifadesi ile CHI-LANGE CHALLENGE  with PARADIGM SHIFTS (CHI-FT) – PARADIGM-CHI-EF   olarak ifade etmektedir.

(Bakınız : (phis makalesi, güvenli iletişim uygulamaları için yeni bir hibrit algoritma önermektedir. Önerilen algoritma, bir bulanık beyin duygusal öğrenme denetleyicisi (FBELC), tekrarlayan bir serebellar model artikülasyon denetleyicisi (RCMAC) ve sağlam bir dengeleyici (RC) içerir. Ana beyin taklit edilen sinir ağı denetleyicisi, bir insan beyninin karar ve duygusal aktivitesine yaklaşan matematiksel bir model olan RCMAC ve FBELC'nin bir kombinasyonudur. Verimli bir hibrit yapı üretmek için FBELC'ye bir bulanık çıkarım sistemi de birleştirilir, daha sonra güvenli iletişim uygulamaları için kullanılır. 3 boyutlu (3B) Genesio kaotik sistemi, önerilen algoritmanın gücünü ve performansını göstermek için sesli ve görüntülü güvenli iletişim sistemleri için kullanılır. İlk uygulamada, bilgi iletimi için güvenliği artırmak için yeni bir görüntü şifreleme algoritması önerilmiş, ardından görüntü güvenli iletişimin kaotik senkronizasyonu için birkaç standart görüntü uygulanmıştır. İkinci uygulamada, ses sinyali şifreleme taşıyıcı sinyali olarak kullanılan 3B kaotik yörüngeye gömülür, şifre çözme için önerilen yöntem kullanıldıktan sonra kaynak sinyal alınabilir. Önerilen hibrit algoritmanın performansını ve verimliliğini doğrulamak için son algoritmalar için güvenlik analizleri ve ortalama karekök hata kullanılarak simülasyon sonuçlarının karşılaştırmaları yapılır. Simülasyon sonuçları, algoritmamızın daha iyi senkronizasyon performansı elde edebileceğini ve daha verimli ses ve görüntü güvenli iletişim sağlayabileceğini göstermektedir.)

Ref : https://ieeexplore.ieee.org/abstract/document/9432839

https://neurosciencenews.com/cortical-neurons-order-chaos-14771/

Source : EPFL Media Contacts: Kate Mullins – EPFL Image Source: The image is credited to Blue Brain Project / EPFL. Original Research: Open access “Cortical reliability amid noise and chaos”. Max Nolte, Michael W. Reimann, James G. King, Henry Markram & Eilif B. Muller. Nature Communications. doi:10.1038/s41467-019-11633-8 Abstract Cortical reliability amid noise and chaos Typical responses of cortical neurons to identical sensory stimuli appear highly variable.

 

Chi Lange CHALLENGE BİLİNÇLİ DAĞINIKLILIK It is an opinion and a view  that argues how the human mind can learn from clutter as well as from categorized sequences, how to keep it excited and permanently agile in memory, and accelerate the fluency of thinking flexibly without being stuck with material patterns. defends the idea that there may be an element. This definition should not be confused with concepts such as "blurred brain", "difficulty of consciousness", "cognitive disorganization", and confusion.

it may coincide with definition of "fuzzy brain" or fuzzy logic  to a certain extent .

the aim here is to increase the activity of neurons

In between "The Fuzzy logic is an approach to variable processing that allows for multiple possible truth values to be processed through the same variable."

 

İnsan zihninin kategorize edilmiş sıralamaların yanısıra dağınıklık içerisinden  nasıl öğrenebileceğini, hafızada heyecanla ve kalıcı olarak nasıl çevik tutabileceğini ve maddi kalıplara takılmadan esnek düşünebilmenin akıcılığını  hızlandıracağını savunan bir bir fikir ve aynı zamanda bir görüştür.Bu bakış açısı , bilinçli dağınıklığın kişinin kişisel , yönetsel ve profesyonel  hedeflerine pürüzsüz şekilde ulaşması bakımından  ivme kazandırıccı bir unsur olabilir fikrini savunur. .Bu tanımlama “bulanık beyin” “bilinç dağınıklığı”, “bilişsel dağınıklık”,kafası dağınıklılık gibi kavramlarla karıştırılmamalıdır.

nöronların aktivitesinin arttırılmasıdır  burada amaçlanan

 

Bulanık mantık, aynı değişken aracılığıyla birden fazla olası doğruluk değerinin işlenmesine izin veren değişken işlemeye yönelik bir yaklaşımdır.

.https://ieeexplore.ieee.org/abstract/document/9432839

 

 

 

SCAMPER

 

SCAMPER The nearest method to “ChiLange Challenge CLC360” is SCAMPER method usually used in Design Thinking Methodology Series of thought sparkers or vexations which help you to innovate on an existing product, service or situation by looking through different lenses are deemed as SCAMPER.The mutual tools Chi Lange Challenge CLC360 are as follows … Substitute,Combine,Adapt,Modify (Also Magnify and Minify),Eliminate,Rearrange.

 

Farklı merceklerden bakarak mevcut bir ürün, hizmet veya durum üzerinde yenilik yapmanıza yardımcı olan bir dizi düşünce kıvılcımını veya provokasyonu ifade eden ve Tasarım Odaklı Düşüncenin kullandığı metodlardan biri olan SCAMPER metodu ChiLange Challenge CLC360” yaklaşımına en yakın olan bakış açısını da içinde barındırır.

 

 

THE POWER OF IF

PERSPEKTİF/RISK PERCEPTION RISK ALGISI

 : Yakınımızdaki nesnelerin, daha uzakta gerçekte daha büyük olanlara nispetle  , daha da büyükmüş gibi  algılanmasını anlarsak bu eğitimdeki 360 derece yaklaşımın “Risk Mitigasyonunda”risklerin azaltılmasında asıl ,hedefe yakınsamasını anlayabilirz.Daha kısa bir cümle ile söylersek .

 

“The POWER OF WHAT IF AND WHAT IF NOT   /YA ÖYLE İSE – YE ÖYLE DEĞİLSE” nin GÜCÜ  (The name of the  Prospective Book studied by C.Yorgancioglu

Ve geldik esas soruya :

Tüm bunlar hangi yöntemle yapılacak ?

DURUMSALLIK … Durumsallık  CONTINGENY –ÖZGÜNLÜK …BAĞLAMSAL VE AKLA ZİYAN  SORULAR

 

“YA ÖYLEYSE”, “EĞER” VE “ŞAYET” :Bu sözcükleri merkeze alıp sizi varsayımların girdapına alan  ZATEN sözcüğünü de çöpünüze atmazsanız SORUNLAR ile ÇÖZÜMLERİ arasına fazla mesafe koymaya eğilimli ya da azimli olabilirisniz. Şimdi bunu biraz daha açalım .

 

LEARN AND INSPIRE FROM QUESTIONS AND RETRODUCTIONS, PARADOXES, FALACIES -SPIRAL SELF LEARNING from the QUESTION LOOPS . Learn from the Question Whirlpool  loop

In multiple choice questions, it is sometimes difficult to distinguish very close options. If answering the choices of the questions is considered as a learning style, it is functional to create diversity among nuances. The Chi Lange Challenge 360 approach believes in this. The exam is not just a form of testing, it is a continuation step of learning. .Extend multiple choice set.

 

SORULARDAN, RETRODUKSİYONLARDAN,PARADOKSLARDAN VE SAFSATALARDAN ESINLEN VE ÖĞREN : Çoktan seçmeli sorularda bazen birbirine çok yakın seçeneklerin ayırsanması zordur.Soruların şıklarının cevaplanması bir öğrenme biçimi olarak düşünülürse nüans arasında çeşitlilik yaratmak işlevseldir.Chi Lange Challenge360 yaklaşımı buna inanır . sınav sadece sınama biçimi değil öğrenmenin bir devam adımıdır. .Çoktanseçmeli soru kümesinde yanıtların seçeneklerini arttırmayı önerir.

 

TRAP QUESTIONS: Risk management generally requires careful consideration of every detail and an effective listening skill in order to minimize “human error”. In the information conveyed to us or in a question directed, there may be surprises and mischievous traps that can change the meaning. Therefore, be careful when reading between the lines in all content and questions that are fictionalized by  ChiLange Challenge 360 Approach (H.CigdemYorgancioglu ParadigmQ ChiefT Officer of the Crew  ). Because sometimes we will surprise you. To keep your attention, we will sometimes mislead. Here, it is important that you do not deviate from the main issues despite the misconceptions.

TUZAKLI SORULAR :Risk yönetimi genel anlamda insan hatalarını minimum hale getirmek açısından her ayrıntıyı dikkatle göz önünde bulundurmak ve etkili bir dinleme becerisi gerektirmektedir. Bize  nakledilen bilgi ya da yönlendirilen bir soru içinde anlamı değiştirebilecek şaşırtmacalar, muzip tuzaklar olabilir. Bu nedenle ChiLange Challenge 360 Approach (H.CigdemYorgancioglu ParadigmQ ChiefT Officer of the Crew  ) da kurgulanmış tüm içerik ve sorularda satıraralarını okurken size şaşırtacağız.Dikkatinizi muhafaza etmeniz bakımından bazen yanıltacağız.Burada yanıltmacalara ragmen esas konulardan kopmamanız önemlidir.

 

 

 

UNVEIL THE HINTS BETWEEN THE LINES /GENERATE ARGUMENTS VS COUNTERARGUMENTS

UNVEİLS THE HINTS BETWEEN THE LINES

Clc360   cautiously studied the unseen hints and motive  that shape and design  human perception, behavior  and relevant decision-making in each of the Dialogues,Questions,Games

 

SATIRLAR ARASINDAKİ İPUÇLARINI ORTAYA ÇIKARIR Clc360, Diyaloglar, Sorular, Oyunlar'ın her birinde insan algısını, davranışını ve ilgili karar verme sürecini şekillendiren ve tasarlayan görünmeyen ipuçlarını ve güdüleri dikkatle inceledi.

 

Chi Lange Challenge 360 şöyle der; “Bir teori ya da model bize sunulduğunda içindeki avantaj ve dezavantajlara göz gezdirip sonra modele dair  gerek  bulgularla ortaya çıkarılan zaafiyetler olsun gerekse algıladığımız zaafiyeti olsun "modeldeki iddia ve öngörülerini "büyük resimden tamamıyla çıkarılmasının , doğurabileceği riskler  hatalara yol açar .

Bu yüzden satıraralarını okumalıyız

 

Chi Lange Challenge 360 CHALLENGES ON WHAT ?

Dogma, conditioning,prejudices bad intent,bias non ethic rules(universally accepted codes),Respectlessness,assumptions,conditioned behaviour patterns.reluctance to constructive and positive change.Generalizations.anger,hate,subliminal messages,unbalanced ego, (unless requıred due to nature of work  hierarchical attitude,obesity,greediness,arrogance.Phallacies

 

Eg :module :ATTITUDE BASED LEADERSHIP Exploring the thin line between self-confidence and arrogance.

 

Dogma, koşullanma, önyargılar, kötü niyet, önyargı, etik dışı kurallar (evrensel olarak kabul edilen kodlar), Saygısızlık, varsayımlar, koşullu davranış kalıpları. Yapıcı ve olumlu değişime isteksizlik. Genellemeler. öfke, nefret, bilinçaltı mesajlar, dengesiz ego, işin doğası gereği luzumlu olanların dışında baskıcı hiyerarşik tutum, obezite, açgözlülük,safsatalar

Modül örneği :Kendine güven ve kibir arasındaki ince çizgiyi keşfetmek.

 

 

Bütüncül bir bakış açısının değerini anımsatan CLC360 “ne yardan ne de serden geçmenin”küçümsenme yoluyla  indirgemeceliğine de meydan okuyor .Neden bir şey yaparken ötekini kaybetmeye şartlanıp kaybeden olalım ki

 

LEARN “HOW TO BEAT ALL CHALLENGES including status quo bias  and persuade yourself and others  views ,prospects to change by clearly distinguishing your elucidations and solutions  from challenging alternatives.”

 

“Açıklamalarınızı ve çözümlerinizi zorlu alternatiflerden net bir şekilde ayırt ederek, statüko ön yargısını nasıl yeneceğinizi ve kendinizi ve başkalarının görüşlerini, beklentilerini değiştirmeye nasıl ikna edeceğinizi” öğrenin.

 

VALUES:  honesty, integrity, energy, resilience and stamina 

 

THE TRAPS AND RISK OF COMFABULATION

Gap between desire and reality

CHI LANGE CHALLENGE 360 APPROACH -PARADIGM 
“Elephants & Aliance Paradigma Kişisel ve Kurumsal Gelişim, Değişim Verimlilik Eğitim Modülleri” Kişilerin ve kurumların ihtiyaçlarına uygun çözümlerle, özel butik çalışmalar haline de getirilrbilecek grup etkileşimli uygulamalı ve aktif katılımı teşvik eden eğitimlerden oluşmaktadır. Bu modüller kapsamında edinilen yetkinliğin(yetkinliklerin) ve ortaya çıkan katma değerin ölçümlenmesi /sınanması için uygulama ve senaryo çalışmalar katılımcıların bu yetkinlikleri hızla hayata geçirmesine olanak vermektedir.
Hicran Cigdem Yorgancıoğlu Elephants & Aliances Paradigma Kişisel Zindelik ve Kurumsal Çeviklik Gelişim , Değişim Dönüşüm ,Verimlilik Eğitim Modüllerinde yer alan CHI LANGE CHALLENGE 360 APPROACH - eğitim içeriğine/içeriklerine ilişkin 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu’ndan doğan mali ve manevi hakların gerçek sahibidir.

Cigdem Yorgancioglu PARADIGMA modüllerinde Eğitim Konuları

KİŞİSEL & KURUMSAL GELİŞİM / PERSONAL & CORPORATE DEVELOPMENT
Türkçe –İngilizce -Bilingual

• Paradigm Lifetime transition& aclimatization & adaptation”
• Paradigm Unconditioning ”
• Paradigm Emotional Quotient EQ ”
• Paradigm Negotiation & Convincing Methodlogies ”
• Paradigm Effective Leadership ”
• Paradigm Corporate& Personal Development”
• Paradigm Effective Communication Techniques”
• Paradigm Effective Stress Management”
• Paradigm “Personal Motivation ”
• Paradigm Corporateship ”
• Paradigm How to Manage Difficult Clients in Business & People in Life”
• Paradigm Corporateship ”
• Paradigm Risk Management ”
• Paradigm Problem forecasting -Solving &Decision Making Techniques ”


• Paradigma ile Yaşam Boyu Dönüşüm ve Aklimatizasyon ()
• Paradigma ile Ezbersiz Yaşam
• Paradigma Duygusal Zeka
• Paradigma Kurumdaşlık
• Paradigma & Vazgeçmemenin Mucizesi
• Paradigma İkna ve Müzakere Teknikleri
• Paradigma Kariyerli “Sıra Dışı Yaşam Becerileri”
• Paradigma ile Yaşamda & İş’te Motivasyon
• Paradigma & Dünya ‘yı Avucunun İçine Almak
• Paradigma Etkin Stress Yönetimi
• Paradigma & Dünya ‘yı Avucunun İçine Almak
• Paradigma Etkin İş ve Özel Seyahat Organizasyonu
• Kuralların Dışına Değil Üzerine Çıkma sanatı
• Paradigma ile İletişim ve Hitap teknikleri
• Paradigma ile Zor Müşteri & İnsan Yönetimi
• Paradigma ile Kişisel & Kurumsal Dinamizm
• Paradigma ile Etkin Lider Yaratma
• Paradigma ile Sosyal Medya Dünyası Yönetimi
• Paradigma ile İş’te ve Yaşamda Risk Yönetimi
• Paradigma ile Karar verme &Problem Öngörme & Çözme Teknikleri



General Level of Scope of the Introduction Modules
ABC of Human Brain
ABC of Social Psycology
How to develop Strong analytical skills
How to develop planning ,Time & Self Management
How to develop Strong analytical skills
How to gain ability to deliver creative solutions in a diverse environment
How top develop High level of interpersonal and communication skills
How to develop diplomatic and negotiation skills
The ability to work on their own initiative
Gaining ability to work independently
Developing ability to create difference with outstanding organisational skills
How to develop ability to work under pressure without stres
Tact and the ability to deal with difficult situations
How to build strong leadership and team-building abilities
Comprehensive understanding of Creative Thinking
•Discipline and Grievance Management
How to be a highly organised individual, with a talent for planning ahead
How to develop Pro-active, multi-tasking attitude
Ability for problem solving, prevention and mediation
How to be "a decisive character"
Gaining ability to work under pressure and to tight deadlines
Gaining ability to report concisely and objectively



MESLEKİ EĞİTİM /KONUŞMA

• Tedarik Zinciri Satınlama -Supply Chain-Vendor Management(Türkçe –İngilizce)
• Sözleşme ve Risk Yönetimi -Contract &Risk Management (Türkçe –İngilizce)
• Dış Ticaret Ödeme Teslim şekilleri,Gümrük Operasyon Giriş(Türkçe –İngilizce)
• Fundementals of Contract Management –İngilizce)

Targeted Sectors
Human Resouces IT-Telecom Energy –FCMS -Consulting Legal Accounting Internet Technology Media & Social Media Manufacturing Services Construction Healthcare Public/Not for profit Retail CRM Sales Procurement


Understanding of the roles and responsibilities of contract and purchasing management with internationally recognized expert in cutting-edge business process improvement & Contract generic risks detection & mitigation methodologies during the life-cycle of Procurement phases.


SOSYAL YAŞAM EĞİTİM /KONUŞMA
• Etkin Yurtiçi-Yurtdışı Seyahat Teknikleri (Türkçe –İngilizce)
• Sosyal Medya Dünyası ve Risklere karşı korunma teknikleri (Türkçe –İngilizce)


İNGİLİZCE
• Business English
• Conversation Club
• Effective While Listening & Note Taking Techniques
• Application of Paradigm on English


Bu Eğitim Hicran Çiğdem Yorgancıoğlu’nun Paradigma Kişisel ve Kurumsal Gelişim ve Dinamizm Eğitim Modullerinden bir tanesidir.
http://cigdemyorganciogludiplomacy.blogspot.com/
Eğitim süresi 1 gündür .Sunum Dili Türkçe-İngilizce .
Eğitim tablet haline getirilip yarım günde sunulabilir


‘İkna,Başarılı Müzakere ve Çatışma Önlenmesi Teknikleri
Hicran. Çiğdem YORGANCIOĞLU
(Hicran Cigdem YORGANCIOĞLU) Bu eğitim içeriğine ilişkin 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu’ndan doğan mali ve manevi hakların gerçek sahibidir
Yaşanmış örnekleri üzerinden Bir Diplomatı ya da Kabile yerlisini nasıl ikna edersiniz
İnsan Zihin Haritası ve Beyin Kimyasının ABC’sini tanıma
Analitik ,Sratejik Düşünce süreçleri
İnsanda Şartlanmanın Doğasını Tanıma
İlk İntiba ve Ön yargıları kırma Yönetimi
Müzakereye hazırlık süreci (Çıkar-Amaç-Güçler Dengesi Farkındalığı)
Teklif taraflara nasıl adil ,verimli istikrarlı ve mantıklı gözükür
Özgüven ve disiplininin ikna müzakere ve çatışma önlenmesindeki yeri
İkna Süreçleri ve amaca uygun olarak yönetilmesi
Müzakere Süreçleri ve amaca uygun olarak yönetilmesi
Çatışma Tiplerinin tanınması ve yönetilmesi
Ortaya çıkmış bir gerginliği ortadan kaldırma teknikleri
İlşki Geliştirme teknikleri
Risk Ölçümleme ve Oyun Teorisinin Uygulanması
Paradigma ile Farkındalıkta Fark yaratma tekniklerin yönetilmesi
Etkin Dinlemenin ikna ve müzakerede önemi ve teknikleri
Müzakerede Diksiyon ve Hitabet sanatının gücü
Etkili İletişim & Beden Dili Kullanımının İkna sürecine etkisi
İnsiyatif ve sorumluluk almanın ikna ve müzakere başarısında rolü
Hayır cevabını engelleme teknikleri
Bilgiye dayalı Doğaçlama Teknikleri
Hafife almaktan, varsayımlardan ve çaresizliklerden kaçış
Kişiler arası ve grup içi çatışma dinamiği nedir
Düğüm atma, düğüm çözme, Kördüğüm etme teknikleri
Ertelemekten kaçınma becerileri ( şimdinin Gücü )
iş / özel hayatımızda karşımıza çıkan sorun ve fırsatları tanımlama ve ayırt etme bakışı
Hayatımızda düzenlenmemiş gri alanları tanımlama teknikleri
Güven verici hızlı tepki gösterebilme ve cevap esnekliği
Dinamik problem tanımlama yöntemleri
Kişisel ve Kurumsal verimsiz çalışma ve çatışma önlenmesi
Uygulama çalışması




‘Etkin Lider Yaratma”
Hicran. Çiğdem YORGANCIOĞLU

Bu Eğitim Hicran Çiğdem Yorgancıoğlu’nun Paradigma Kişisel ve Kurumsal Gelişim ve Dinamizm Eğitim Modullerinden bir tanesidir.
http://cigdemyorganciogludiplomacy.blogspot.com/
Eğitim süresi 1 gündür .Sunum Dili Türkçe-İngilizce .
(Hicran Cigdem YORGANCIOĞLU) Bu eğitim içeriğine ilişkin 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu’ndan doğan mali ve manevi hakların gerçek sahibidir
ETKİN LİDER YARATMA
İnsan Zihin Haritası ve Beyin Kimyasının ABC’sini tanıma
İnsanda Şartlanmanın Doğasını Tanıma
Analitik , Sratejik Düşünce süreçleri
Neden Liderler vardır , Vizyoner Kimdir
Sosyal Psikolojide Grup Psikoloji ve Dinamiği nedir
iş / özel hayatımızda karşımıza çıkan sorun ve fırsatları tanımlama ve ayırt etme bakışı
Hayatımızda düzenlenmemiş gri alanları tanımlama teknikleri
Lider doğulmaz , Lider olunur
Lider Profili Çıkarılması
Lider Farkındalığında ,Fark yaratma
Lider sonuçtaki katkıya nasıl odaklanır
Liderlerin değer oluşturma ve değer korumdaki rolü
Lider kriz ve değişimi nasıl yönetir
Hareketli liderlerin harekete geçirme taktikleri
Koşullara Göre Liderlik Tarzları
Elinden gelenden daha iyisini yapma teknikleri
Neden Delegasyon
Lider grup performansını, grup üyelerinin bireysel performansının üzerine nasıl çıkarır
Liderler nasıl ezbersiz yaşar ve paradigma dışı düşünürler
İnsiyatif ve sorumluluk almanın gücü
Etkin Liderin Diksiyon ve Hitabetinin önemi ve teknikleri
Etkili İletişim & Beden Dili Kullanımı
Özgüvenli olma ve Özgüvenli duruş çalışmaları
Etkin Lider’in Mizah Anlayışı ile başarısı
Dürüst ve Sözüne Güvenilir Olmanın Gücü
Stratejik Planlama ve Taktik Manevra
Hayır cevabını engelleme teknikleri
Hafife almaktan, varsayımlardan ve çaresizliklerden kaçış
Dinamik problem tanımlama yöntemleri
Düğüm atma, düğüm çözme, Kördüğüm etme teknikleri
Liderlerin kendilerini ve ekibi harekete geçirme teknikleri
Lider kendisini ve ekibini nasıl geliştirir
Ertelemekten kaçınma becerileri ( şimdinin Gücü )
Güven verici hızlı tepki gösterebilme ve cevap esnekliği
Liderler Kişisel ve Kurumsal verimsiz çalışma ve çatışmayı nasıl önler
Zamanında Doğru ve Hızlı karar alma becerileri
Hem iyi bir Yönetici hem de Lider nasıl olunur
Lider ve Sosyal Medya Takibi
Akıllı Çılgın Lideri Yaratmak
Uygulama Çalışması



Zor müşteri & Zor insan ve İlişkiler Yönetimi
Hicran. Çiğdem YORGANCIOĞLU

Eğitim süresi 1 gündür .Sunum Dili Türkçe-İngilizce .
(Hicran Cigdem YORGANCIOĞLU) Bu eğitim içeriğine ilişkin 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu’ndan doğan mali ve manevi hakların gerçek sahibidir
ZOR MÜŞTERi & ZOR İNSAN VE İLİŞKİLER YÖNETİMİ
• Diksiyon –Hitabet teknikleri
• Etkili İletişim & Beden Dili Kullanımı
• Algı nedir ve Algı Yönetimi nedir?
• Zor insan kimdir ve ne ister?
• Hayır cevabını engelleme teknikleri
• Zihinsel ve fiziksel blokaj çözülmesi
• Değer yaratma, paradoks kırma
• Öz disiplin, stratejik düşünme planlamanın ve bilginin gücü
• İşi doğru görme, doğru iş görme (6 ile 9 Teknikleri )
• İkna ve müzakere tekniklerinde paradigmanın önemi
• Panik ve strese meydan okuma (Denge, Dürüstlük, Samimiyet, Enerji )
• İstikrar içinde değişime ve dönüşüme açılma noktası yakalamak
• Hafife almaktan, varsayımlardan ve çaresizliklerden kaçış
• Ertelemekten kaçınma becerileri ( şimdinin Gücü )
• Hedef belirleme ve yolun keyfini sürme
• Zaman planlama, ikna ve müzakere becerilerinin yaratıcılığa uyumlaştırılması
• Yaşam boyu eğitime inanma ve uygulama teknikleri
• Pro aktif hazırlık, uyarıları doğru algılama ve erken uyarı sistemi geliştirme, istikrarlı duruş
• Kriz ve olumsuzluk durumlarında karşımıza çıkan fırsatları görebilme
• İş çevikliğinizi geliştirmek için bakış açısı metodu
• Sorumluluk ve inisiyatif almada Kişisel mükemmellik yakalama
• Güven verici hızlı tepki gösterebilme ve cevap esnekliği
• Dinamik problem tanımlama yöntemleri
• Kişisel ve Kurumsal verimsiz çalışma ve çatışma önlenmesi
• iş / özel hayatımızda karşımıza çıkan sorun ve fırsatları tanımlama ve ayırt etme bakışı
• Hayatımızda düzenlenmemiş gri alanları tanımlama teknikleri
• Oyun teorisi ve paradigma dışı bakış
• Özgürlüğü feda etmeksizin koordinasyon ve işbirliği nasıl sağlanır .(RAN Tekniği )
• Düğüm atma, düğüm çözme, Kördüğüm etme. Hangisini istiyoruz
• Tutkulu olma ve vazgeçmeme sanatı.
• Eş, arkadaş, iş ve müşteri ilişkileri (CRM)



Stratejik Satınalma -Satış Sözleşme Yönetimi Metodolojisi ve Hukuk İngilizcesi
Eğitim İngilizce yapılmaktadır (Talebe göre Türkçe ya da 2 dil yapılabilir )

• Teklif Süreçleri,Stratejik Satınalma,Satış ve Sözleşme Yönetimi
• Sözleşmelerde Yer Alması Gereken Maddeler
• Temel Prensipler ve Geçerliliğin Sağlanması
• Teklif,,ihale Süreci ve Sözleşme Yönetimi
• Satın alma ve Satış Sözleşmelerinin Hazırlanması
• Sözleşmelerde Dikkat Edilmesi Gereken Konular
• Sözleşmede En Önemli Maddeler
• Sözleşmede Denge Unsuru
• Sözleşme Sürecinde Uyuşmazlıkların Çözülme Yöntemleri
• Sözleşme Yapma Yöntemleri Teklif Süreçleri Satınalma ve Sözleşme Yönetimi
• Sözleşmelerde Risk ve Sorumlulukların dağıtılması ve Ölçümü
• Sözleşme Temel Taslaklar üzerinde çalışmalar
• Sözleşme Fesih halleri
• Gizlilik,SLA ,Tadil ,Ek Protokol,Fesih İbra Protokol vbSözleşmelerinin Hazırlanması
• Sözleşmelerde İletişimin Önemi
• Sözleşmede Kilit Performans Göstergeleri
• Sözleşmede Müşteri –Tedarikçi Görüşmeleri
• Sözleşme Süreci Grup Çalışması
• Teknik ,IT,Telekom,Enerji Projeleri Sözleşmeleri
• Sözleşme Süreci Grup Çalışması Sözleşme Süreci Grup Çalışması

Eğitimin Amacı: Hukuk ve Ticaret İngilizcesi kapsamında Sözleşme ve Satın alma ve Satış süreçlerinin yönetilmesi

Kimler Katılmalı: Satın alma ,Sözleşme ,Satış ,Dış Ticaret Yöneticileri , Uzmanları ,Avukatlar , Sözleşmelerin ticari ve teknik yönü konusunda daha geniş bakış açısı kazanmak ve yabancı dilde formasyonu da bilmek isteyen Hukukçular Tüm Firma Üst Düzey Yöneticileri, Yönetim Kurulu Üyeleri, Firma Sahipleri, CEO' lar, Karar Vericiler ile, Satınalma, Satış, Pazarlama ve Dış Ticaret yöneticileri, Ticari ve Teknik Sözleşme yönetimi, Tedarikçi yönetimi yetkilileri, yöneticileri.



Çiğdem’in "Paradigma ötesi " Değişim ve Dönüşüm süreç yönetimi çıkışına dair ...

“PARADİGMA
YAŞAM BOYU DEĞİŞİM
FARKINDALIK, KIŞISEL GELİŞİM İLETİŞİM MOTİVASYON BASARI
YARATICI DÜŞÜNCE ,
PROBLEM ÇÖZME , KARAR VERME
İKNA VE MÜZAKERE TEKNİKLERİNDE
FARKLI BAKIP FARK YARATMA

Kişisel & Kurumsal gelişim ve dinamizm
EĞİTİMİ”


Yaşlanmanın yeni tanımı değişmemekte ısrar etmektir. Peki ya her şey değiştirmeye değer mi ?

Beklenilmeyen ya da önceden sezilemeyen durumları yönetmenin ve hızlı, doğru tepki gösterebilmenin hatta bunu da ötesinde verilen tepki ile fark yaratmanın sadece tek bir anahtarı vardır. Paradigma dışı düşünmek ve bu düşünceyi tekniklerle yaşamın içine uygulamak .

Dünyadaki küresel kriz de dahil olmak üzere tüm krizleri atlatmanın, yürümek istediğiniz yol hangisi ise o yolda başarılı olmanın yolu, önce bünyeyi ve sahip olduğumuz yetkinlikleri zenginleştimek. Bunun önünü açmak iletişim engelleri ve genellemelerden uzaklaşmakla başlıyor, kalıplardan çıkma becerileri, zihin haritası yeniden programlama,olaylara bakma biçimi değiştirme ile çözüme odaklanma, kaybeden kasetleri yeniden sarmadan yola devam edebilme , belirsizliği ortadan kaldırmaya yönelik soruları sorma becerileri ve prensipleri ile yaşamımızı nasıl dönüştürebiliriz.

Yorgancıoğlu tarafından sunulan içerikte bu soruların keyifli yanıtlarını aldıktan sonra kendi yaşamınızın liderliğini elinize alıp uçurtmanızla ya da kanatlarınızla gökyüzünde rengarenk süzüleceksiniz .

Tekniklere dair bir kaç başlık...

Olumsuzluktan arınma
Zihinsel ve fiziksel blokajların çözülmesi
Özdisiplin , stratejik düşünme planlamanın ve bilginin gücü
İşi doğru görme , doğru iş görme (6 ile 9 Teknikleri )
Panik ve strese meydan okuma (Denge , Dürüstlük ,Samimiyet, Enerji )
İstikrar içinde değişime ve dönüşüme açılma noktası yakalamak
Hafife almaktan,varsayımlardan ve çaresizliklerden kaçış
Ertelemekten kaçınma becerileri ( şimdinin Gücü )
Hedef belirleme ve yolun keyfini sürme
Zaman planlama , ikna ve müzakare becerilerinin yaratıcılığa uyumlandırılması
Yaşam boyu eğitime inanma
Proaktif hazırlık ,uyarıları doğru algılama ve erken uyarı sistemi geliştirme ,istikrarlı duruş
Kriz ve olumsuzluk durumlarında karşımıza çıkan fırsatları görebilme
İş çevikliğinizi geliştirmek için bakış açısı metodları
Sorumluluk ve insiyatif almada Kişisel mükemellik yakalama
Güven verici hızlı tepki gösterebilme ve cevap esnekliği
Dinamik problem tanımlama yöntemleri
iş hem de özel hayatımızda karşımıza çıkan sorun ve fırsatları tanımlama ve ayırt etme bakışı
Oyun teorisi ve paradigma dışı bakış
Özgür kalarak ,koordinasyon ve işbirliği nasıl sağlanır .(RAN Tekniği )
Düğüm atma , düğüm çözme , Kördüğüm etme .
Tutkulu olma ve vazgeçmeme sanatı . (kanatlarınızı hatırlayın )
Eğer istiyor isem “Dünyayı gezmemek için sebebim yok” teknikleri



News ...

Cigdem Hicran Yorgancioglu had a speech on Paradigm Shifts on SUZER PLAZA MAAN Persomans Sahnesi on 1 st April 2010 Ezberbozan seminar Program organized by Arzu Ugur Eğitim Danismanlik via sponsorship of ARC Egitim Danismanlik , Kariyernet , Maanperformans ,DataProfil,Uniaktivite.

Cigdem Hicran Yorgancioglu Ritz Carlton SUZER PLAZA MAAN Persomans Sahnesinde 1 Nisan 2010 da Arzu Ugur Eğitim Danismanlik tarafından duzenlenen ve ARC Egitim Danismanlik , Kariyernet , Maanperformans ,DataProfil,Uniaktivite sponsorlugunda gerceklesen Ezberbozan seminar Program'ında ATV Haber Genel Yayın Yönetmeni Erdoğan Aktaş ve Sosyal Medya Uzmanı Murat Kahraman ile birlikte, konuşmacısı olarak yeraldı ve Paradigma konusunda bir yaşam değişim dönüşüm programını sundu

No comments:

Post a Comment