All Chi
Lange Challenge CLC360 PROGRAMS aims to
create honest, socially responsible, visionary, active, resilient, fit and
agile, unique leader of the 21st century.
H.ÇİĞDEM YORGANCIOĞLU
Hicran Çiğdem Yorgancıoğlu’nun Chi lange Challenge
360-CLC 360 EducAction –(ve MIM CHI 360 )Elephant&Alliance Paradigma
Kişisel ve Kurumsal Gelişim ve Dinamizm
Eğitim Modullerinin herbiri korunmaktadır. (Hicran Cigdem YORGANCIOĞLU) Bu
eğitim içeriğine ilişkin 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu’ndan
doğan mali ve manevi hakların gerçek sahibidir. Each of
trainings are copyrightprotedcted
Hicran Çiğdem Yorgancıoğlu's Chi
lange Challenge 360-CLC 360 EducAction – (and MIM CHI 360) Elephant &
Alliance Paradigm Personal and Organizational Development and Dynamism Training
Modules. (Hicran Çiğdem YORGANCIOĞLU) It is the real owner of the financial and
moral rights arising from the Law No. 5846 on Intellectual and Artistic Works
regarding this educational content
CLC
360
da hedef bilişsel ve davranışsal farkındalığı
yüksek mukavemetli,ınovatif düşünen,değer yaratan yeniliğe açık,problem
çözebilen ,haklarını koruyan,çatışma önleyen,yaratıcı,ilham veren vizyoner, etik,dürüst çevik zinde ,etkin
liderin oluşturulmasıdır . CLC 360 yenilikçi teknoloji ile minimum israfla
optimum zamanda değer yaratan çözümler geliştiren ezbersiz liderin inşasıdır.CLC 360 Inovatif ve tasarım
odaklı düşünceye dayalı,etik değerlere
bağlılık gösteren bir lideri yaratmaya yönelir. CLC 360 Formasyonunda Lider
,küresel risklerin farkında olmakla birlikte bunun distopik ve katastrofik
gelecek senaryosu ortaya koymak olmadığının farkındalığında çözümler üretme
çabasında aktif etki yaratır. CLC 360 iklim çevre yıkıcı
inovasyon,sürdürülebilirlik dünyada adaletin tesisi de dahil olmak üzere tüm meselelere kültürel çeşitlilik ve kapsayıcılık
ekseninden yaklaşım gösteren,kendi ve tüm canlılık aleminin haklarını koruyan,
hak ihlallerinde hak mücadelesinde adil
davranan Lideri yaratmaya yönelir. CLC 360 mevcut çatışmaları önlemeye yönelik
çözümlerin yanısıra çatışmanın önlenebileceği iletişim stratejileri konusunda
yetenekli, 21.yüzyılın dürüst,sosyal
sorumluluk bilinci yüksek,, vizyoner ,aktif ,mukavemetli,zinde ve çevik ,özgün
liderini yaratmak amacındadır.
ALL Chi Lange Challenge CLC360 PROGRAMS aims to create
an honest, socially responsible, visionary, active, resilient, fit and agile,
unique leader of the 21st century.
The training programs;CLC 360 are
formation programs and trainings prepared for a deepening that will confront
shallow understandings about the concepts of ethical values and make them
valuable without ignoring the moral changes and social relativities in human
evolution, The goal of CIGDEM YORGANCIOGLU CLC 360 EducAction is to create a
leader with high cognitive and behavioral awareness, innovative thinking, value
creation, open to innovation, problem solving, protecting rights, conflict
avoiding, creative, inspiring, visionary, ethical, honest, agile, fit,
effective. CLC 360 is the building of the out-of-the-box leader who develops
solutions that create value at the optimum time with minimum waste with innovative
technology. CLC 360 is focused on creating a leader who is based on innovative
and design-oriented thinking and committed to ethical values. The Leader in CLC
360 Formation is aware of global risks, but it is aware that this is not a
dystopian and catastrophic future scenario, and creates an active influence in
the effort to produce solutions. CLC 360 is a leader who approaches all issues,
including climate, environment, destructive innovation, sustainability, and the
establishment of justice in the world, from the axis of cultural diversity and
inclusion, protects his own rights and the entire world of life, and acts
fairly in the struggle for rights in the violation of rights.
CLC360-MIM CHI 360 EducAction ELEPHANTS AND
ALLIANCES PARADIGMSHIFT by HicranCigdemYorgancioglu - * -
Cigdem
Yorgancioglu Chi Lange Challenge -CLC 360EducAction ve MIM Chi 360
|
Esnek, sürdürülebilir ,evrensel etik
değerleri koruyan bir gelecek inşa etmek ve etki yaratmak hepimiz için bir
slogan gibi görünmekte . "Sürekli büyüyen profesyonel bir alanda
çalışırken ya da eğitim görürken aynı zamanda bu dünyayla iletişim halinde
olmamızı gerektiren ve teknolojiyle beraber değişimin hızlı yaşandığı dönem
lerin içinden geçmekteyiz. Geçmişte olduğu gibi Günümüzde de hızlı uyum
sağlama ve yeni konulara hızla aşina olma becerisinin önemli gereksinim
olduğu aşikardır. Bu da her birimizin kendi eksiklerimizi oluştururken,
21. Yüzyılın yetkinliklerini kazanmamız gerekliliğini beraberinde
getirmektedir. Bireylerin bilişsel ve davranışsal seviyede dijital
becerilerini ve özgüvenlerini geliştirmelerine yapay zekanın ve tüm dijital
teknolojilerin bir arada olduğu teknolojilerle sağlıklı ve mutlu bir uyumla
yaşama ve gelişme yollarında kılavuzlara her geçen gün daha çok
ihtiyaç olacaktır konusundaki gelişmeler de bu minvalde devam edecektir Building
a flexible, sustainable, universal ethical future and making an impact seems
to be a slogan for all of us. "While working or studying in an
ever-growing professional field, we are also going through a period that
requires us to be in contact with this world and where change is experienced
rapidly with technology. As in the past, it is obvious that the ability to
adapt quickly and quickly become familiar with new topics is an important
requirement. This means that while each of us creates our own shortcomings,
It brings with it the necessity of gaining the competencies of the 21st
century. There will be a need for guidelines on the ways of individuals to
develop their digital skills and self-confidence at the cognitive and
behavioral level, and to live and develop in a healthy and happy harmony with
technologies that combine artificial intelligence and all digital
technologies, and the developments on this subject will continue in this way |
|
|
Sunulan Eğitim başlıkları eşit
fırsatların, çeşitliliğin, mükemmelliğin ve uluslararası araştırma profilini
ilerletmenin, ufku geniş ,etik,yaratıcı,yenilikçi,çözüm odaklı,hakkaniyetli,
sosyal sorumluluk bilinci yüksek,karakterli ve dürüst bir yeni nesli inşa
etmenin teşvik edildiği araştırma ve öğretimde
uluslararası düzeyde rekabetçi, disiplinler arası odak alanlarına sahip
yenilikçi,araştırma odaklı bir üniversiteye yönelik özgüllenmiş ve
özgüllenebilecek programlardır. The
educational titles offered are programs that are specific and can be specific
for an innovative, research-oriented university with interdisciplinary focus
areas that are internationally competitive at the international level in
research and teaching, where equal opportunities, diversity, excellence and
advancing the international research profile, building a new generation with
a broad horizon, ethical, creative, innovative, solution-oriented, equitable,
high sense of social responsibility, character and honesty are encouraged. |
|
|
Eşitlik, Adalet,Kapsayıcılık
,Etik ve Çeşitlilik ilkelerine bağlılık gösteren disiplinlerarası
Çiğdem Yorgancıoğlu Paradigm Shifts eğitimlerinin önemli iki ayağı olan
"Chi Lange Challenge -CLC 360 EducAction "ve MIM Chi 360
programları teknik ve soft skill alanlardaki kapsamlı müfredatları ile
kıdemli ve genç bilim insanlarına üniversite yaşamının öğretim ve idari
yükümlülüklerinden bağımsız olarak çalıştıkları araştırma projelerine odaklanmalarında
ve kendilerini geliştirmede fırsatı verdiği gibi sürekli öğrenme ya da
hayat boyu öğrenme kapsamında tüm genç ve yetişkinlere yaşamda kalıcı
başarı huzur ve esenlik sağlama yolunda destekleyici ilham ve
içgörü vermeyi amaçlamaktadır. Committed
to the principles of Equality, Justice, Inclusion, Ethics and Diversity, the
interdisciplinary Çiğdem Yorgancıoğlu Paradigm Shifts programs, which are two
important pillars of her training, "Chi Lange Challenge -CLC 360
EducAction" and MIM Chi 360 programs, with their comprehensive curricula
in technical and soft skill fields, provide senior and young scientists with
the opportunity to focus on research projects and improve themselves
independently of the teaching and administrative obligations of university
life. As it gives, within the scope of continuous learning or lifelong
learning, it aims to provide all young people and adults with supportive,
inspiration and insight to ensure lasting success, peace and well-being in
life. |
|
|
|
Chi Lange Challenge -CLC 360 ve MIM
Chi 360 ,akademik bilim ve araştırmaya destek sunmak için yapılandırılmış bir
programdır. |
Kurumsal yaşamda verdiği kadar
akademik yaşama da güç veren intradisipliner bir anlayışla geliştirilmiş
modüllerden oluşur. |
|
Kişisel yaşamda kurumsal yaşamda
olduğu gibi farklı uzmanlık alanlarında ve akademik dünyada uygulabilir bu
eğitimler için bir kaç söz . İçinden geçtiğimiz yılı Akademik dönemleri de içine alan akademik yılı içinde
seçkin kıdemli bilim insanlarının olduğu bir ortamda gençlerin
bilimsel başarılarına, meslek hayatlarına atılmış olan çalışanların ,iş
insanlarının ve akademisyenlerin de benzer şekilde verimlilik ve
başarılarına katkı sunmaya odaklanan yaşam boyu faydaları görülebilecek
teknik ve soft skills öğrenme programları içerir. Atölye seminerler kurslar
dersler,çalıştaylar,turnuvalar,yarışmalar,oyunlar,festivalleri bu programlara
örnekler olarak verilebilir. A
few words for these trainings that can be applied in different fields of
expertise and in the academic world, as well as in personal life, corporate
life. In the academic year, which includes the academic periods, it includes
technical and soft skills learning programs that can be seen throughout life,
focusing on contributing to the scientific achievements of young people,
employees, business people and academicians who have embarked on their
professional lives, and to the productivity and success of employees and
academicians alike. Workshops, seminars, courses, lectures, workshops,
tournaments, competitions, games, festivals can be given as examples of these
programs. |
|
Çocuk, genç yetişkin ya da yetişkin
insanların sürekli öğrenen, yenilik arayan, yenilikçi düşünme becerisine
sahip, hayatlarının her alanında farklı ve özgün eserler yaratan bireyler
olarak büyüdüğü bir hayalim var. Çünkü her biri geleceğin dünyasında mutlu,
sağlıklı , bedensel ve zihinsel hareket ve kasların kullanımına binaen
bağışıklık sistemi güçlenmiş, dirençli, zinde ve çevik bir şekilde yer
almanın temel bir özellik olacağının farkındadır. Adil ,onurlu ve dürüst bir
insan için yaşamda kalıcı başarının ancak tek bir temeli olabilir beden ve
zihin esnekliklerinin korunmasıdır. Cigdem Yorgancioglu Chi Lange
Challenge -CLC 360EducAction ve MIM Chi 360 bu esnekliğin kazanılmasına ve
korunmasına yönelik programlar içerir. Bu noktada Evrensel kaideler, yasalar
ve etik değerler adalet merhamet ve toplumda çatışmacılığın azaltılarak barış
dili nin inşa edilmesi sınır noktasıdır.Bunun dışında hiçbir şey
önümüzde duramaz,başarma yolunda kapasitelerimizi geliştirmenin önünü
kesemez. Sürdürülebilirlik, yaban hayatı koruma ve ekoloji alanlarında
duyarlılığımız da kaçınılmaz kuşkusuz. Chi Lange Challenge -CLC 360 ve MIM
Chi 360 bu hassasiyetlerin her birine özenle yaklaşır. I
have a dream where children, young adults or adults grow up as individuals
who are constantly learning, seeking innovation, have innovative thinking
skills, and create different and original works in every aspect of their
lives. Because each of them is aware that it will be a basic feature to take
part in the world of the future in a happy, healthy, strengthened immune
system, resistant, fit and agile due to the use of physical and mental
movements and muscles. For a just, honorable and honest person, there can be
only one basis for lasting success in life, and that is the preservation of
the flexibility of body and mind.
Çiğdem Yorgancioğlu Chi Lange Challenge -CLC 360EducAction and MIM Chi
360 include programs to gain and maintain this flexibility. At this point,
universal rules, laws and ethical values, justice, compassion and the
construction of a language of peace by reducing conflict in society are the
limit points. Nothing else can stand in our way, prevent us from developing
our capacities on the way to success. Sürd ... |
|
Chi Lange Challenge -CLC 360 ve MIM
Chi 360 vizyona ve stratejiye bağlı bir hedeflenen amaçlara
ulaşmayı başarabileceğinize inanmanız için bilgi ve farkındalığa dayalı
içgörü ve ilham veren, kişisel liderlik tarzınızı bulmanızda size rehberlik
eden “Öğrenen insan merkezli” programlar içerir .Öğrenen çocuk , öğrenen genç
öğrenen yetişkin merkezli Bilinçli farkındalık çalışmalarından oluşan
programlardır . |
|
Chi Lange Challenge -CLC 360 ve MIM
Chi 360 bilim ve toplum üzerinde etik akılcı bir yaklaşımla değerlere dayalı
dönüştürücü etki yaratma yolunda araştırma keşfetme ve öğrenme faaliyetleri
ile bilgiyi etkiye dönüştüren katılımcılarını ve kurumları etkili emniyetli
sağlıklı ve etik bir şekilde yenilik ve değişimlerle destekleyen
bir eğitim modeli yaklaşımıdır. , MIM CHI 360 –CLC 360 ,değer yaratan
fikirleri beslemeyi ve geliştirmeyi öğrenmenin önünü açarak küresel ölçeğe
ayak uydurmakla kalmayıp size yaratma keşfetme ve başarma yolunda ,
birkaç adım daha ileriye taşıyacak proje ve tasarım odaklı programlar içerir. |
|
CLC 360 ve MIM CHI 360 ile inovasyon
odaklı öğrenme ortamında yetişen öğrenciler; gençler, yetişkinler ve onları
yetiştirenler, her alanda fark ve değer yaratmanın peşinde koşan, daha
fazlası olma kararlılığı ve azmi gösteren bireyler olarak geleceğin ufkunun
önünü açma hevesi içindedir. MIM CHI 360, çocukların, gençlerin ve
yetişkin tüm öğrenen bireylerin kültür, sanat ,bilim ve sporla
ilgilenerek kişisel gelişimlerinin önünü açan bir yoldur. Zinde, çevik,
kendine güvenen ve mutlu bireyler olarak büyümekten, karşılaştığı zorlukların
üstesinden gelmek için mücadele etmekten, başarısızlıkları bile bir öğrenme
deneyimi olarak görmeye kadar uzanan karakter ve zihniyet eğitimleri, okul
öncesi eğitimden başlayarak, üniversite yaşamına ve sonrasına uygun şekilde
yapılandırılır ve desteklenir. MIM CHI 360 programları insanı , çocukluktan
yaşlılığa her döneminde bilişsel ve davranışsal
her biri kendine özgü; biricik kar taneleri olarak görür. Students-participants
who grow up in an innovation-oriented learning environment with CLC
360 and MIM CHI 360; Young people, adults and those who raise them are eager
to pave the way for the horizon of the future as individuals who seek to
create difference and value in every field and show the determination and
determination to be more. MIM CHI 360 is a way that paves the way for the
personal development of children, young people and all adult learners by
being interested in culture, art, science and sports. Character and mindset trainings,
ranging from growing up as fit, agile, self-confident and happy individuals,
struggling to overcome the difficulties they face, and seeing even failures
as a learning experience, are structured and supported in accordance with
university life and beyond, starting from pre-school education. MIM CHI 360
programs are unique to each of the cognitive and behavioral programs in every
period from childhood to old age; He sees them as the only snowflakes. |
|
CLC 360 Fizyolojik, sosyal, kültürel
ve psikolojik gelişimlerine uygun, olumlu ve güvenli bir öğrenme ve eğlence
ortamında büyüyen cıvıl cıvıl çocuklar, zeki gençler, zinde ve çevik
yetişkinlerle dolu bir öğrenme deneyimidir. Çiğdem Yorgancıoğlu Chi Lange
Challenge -CLC 360 ve MIM Chi 360 metodu, bir sorun karşısında
başkalarının çözümünü bekleyen standart, klişe zihniyet yerine, öğrenmeye ve
gelişmeye bütüncül bir yaklaşımla yaklaşarak, kendi özgün ve yaratıcı
çözümlerini geliştiren ve deneyen yenilikçi bir zihniyettir.İnovasyona ve
tasarımcı düşünce ye odaklanan bilişsel ve davranışsal öğrenme yöntemi ve
değerlere dayalı bir anlayış ikliminde ezbersiz yetişen çocuklar, gençler,
öğrenciler;, yetişkinler ve tabi ki özgüllenmiş bazı programlar ile yaşlılar
için vardır. CLC
360 is a learning experience full of chirpy children, intelligent teenagers,
fit and agile adults who grow up in a positive and safe learning and
entertainment environment suitable for their physiological, social, cultural
and psychological development. Çiğdem Yorgancıoğlu Chi Lange Challenge -CLC
360 and MIM Chi 360 method is an innovative mindset that develops and tries
its own original and creative solutions by approaching learning and
development with a holistic approach instead of the standard, cliché
mentality that expects others to solve a problem. There are for young people, students,
adults and of course seniors with some specific programs. |
|
Chi Lange Challenge -CLC 360 ve MIM
Chi 360 ile katılımcılar Beden, zihin, ruh, ahlak ve duygular açısından
dengeli bireyler olarak verimli ve başarılı oldukları alanlarda etkin ve
kapsamlı bir gelişim gösterirler. |
With the Chi Lange Challenge -CLC 360
and MIM Chi 360, participants show an effective and comprehensive development
in the areas where they are productive and successful as balanced individuals
in terms of body, mind, spirit, morality and emotions. |
|
Chi Lange Challenge -CLC 360 ve MIM
Chi 360 Öğrenme ve gelişime bütüncül bir yaklaşımla yaklaşarak,
çocukların,gencimizim ve dahi elbette her bireyin “biricik” olduğunu ve
her birinin kendine özgü olduğunu kabul ediyor; Sosyal, kültürel ve
psikolojik gelişimlerine uygun, pozitif ve güvenli bir okul ve program
ikliminde büyümelerine, gelişmelerine imkan sağlar . Chi Lange Challenge -CLC 360 and MIM Chi 360 By taking
a holistic approach to learning and development, we accept that each
individual is "unique" and each is unique; It allows them to grow
and develop in a positive and safe school and program climate that is
suitable for their social, cultural and psychological development. |
|
|
Cigdem Yorgancioglu Chi Lange Challenge -CLC
360EducAction and MIM Chi 360
ENGLISH
|
|
Building a flexible, sustainable
future that protects universal ethical values and creating an impact seems
like a slogan for all of us. "We are going through periods in which we
need to be in contact with this world while working or studying in an
ever-growing professional field, and where rapid change occurs with
technology. It is obvious that the ability to adapt quickly and become
familiar with new subjects is an important requirement today, as in the past.
This brings with it the necessity for each of us to gain the competencies of
the 21st Century while creating our own shortcomings. Increasingly,
individuals are becoming more and more guided in the ways of living and
developing in a healthy and happy harmony with technologies that combine
artificial intelligence and all digital technologies, to develop their
digital skills and self-confidence at the cognitive and behavioral level.
There will be more need, and the developments in this regard will continue in
this vein. |
|
|
The Education titles offered are
internationally competitive in research and teaching, where equal
opportunities, diversity, excellence and advancing the international research
profile are encouraged to build a new generation that is broad-minded,
ethical, creative, innovative, solution-oriented, equitable, socially
responsible, characterful and honest. They are programs that are specific to
an innovative, research-oriented university with interdisciplinary focus
areas. |
|
|
"Chi Lange Challenge -CLC 360
EducAction" and MIM Chi 360 programs, which are two important pillars of
the interdisciplinary Çiğdem Yorgancıoğlu Paradigm Shifts training, which
adheres to the principles of Equality, Justice, Inclusion, Ethics and
Diversity, are offered to senior and young scientists at the university with
their comprehensive curriculum in technical and soft skills fields. It aims
to provide supportive inspiration and insight to all young people and adults
on the path to permanent success, peace and well-being in life within the
scope of continuous learning or lifelong learning, as well as giving them the
opportunity to focus on the research projects they work on independently of
the teaching and administrative obligations of their lives and to improve
themselves. |
No comments:
Post a Comment